Ghidul ByChoice

Ghidul bychoice
pentru Regim
Hotelier.

Miile de turiști, zecile de mii de nopți de cazare și sutele de diferite locații administrate, ne-au învățat cu forța, ce funcționează și ce nu. Distilăm ani de experiență într-un ghid complet gratuit pentru ca tu să ai succes în turism!

Achiziție Proprietate

1

Achiziționarea unei proprietăți este punctul de plecare. Fie că se află la munte, la mare sau poate într-un oraș turistic, trebuie să alegeți cu grijă tipul de proprietate (apartament, casă, pensiune etc). Cercetați și acordați mare atenție la facilități, documente și potențiale riscuri. Negociați cu grijă și nu vă lăsați păcăliți!

1. Cerere/ofertă și tip proprietate
2. Pozitie si cercetare 3. Facilități de căutat înainte de achiziție
4. Căutare și negociere
5. Aspecte legale și reglementări pentru achiziție

Îmbunătățire Proprietate

2

Fie că alegeți să decorați singur sau începeți colaborarea cu un designer profesionist, contează să mențineți un echilibru între costuri, facilități și estetica proprietății. Adăugarea unor facilități esențiale poate diferenția proprietatea față de concurență. În același timp, respectarea standardelor minime cerute de cei de la Ministerul Turismului garantează funcționarea corectă.

1. Decorare singur
2. Designer profesional
3. Facilități esențiale și extra facilități
4. Necesare Ministerul Turismului

Marketing și Promovare

3

Când auzim cuvântul “marketing” ne gândim automat la promovarea unui produs. Un brand atractiv și un nume ușor de reținut ajută la poziționarea proprietății în regimul hotelier. Imaginile fie ele profesionale sau nu, împreună cu expunerea online pe platforme contribuie la un grad crescut de vizibilitate. Tot aici o să discutăm și despre gestionarea reputației online, cum să abordăm atât recenziile pozitive dar și cele negative.

1. Alegerea unui nume (brand, identitate) 2. Poze profesionale și neprofesionale
3. Expunere online (Social media, Google Maps etc.)
4. Metode de promovare: Grupuri FB, din vorbă în vorbă etc.
5. Recenzii și reputație online

Vânzări și Rezervări

4

O vânzare bună începe mereu cu o prezentare bună. Listarea proprietății pe platformele online specializate precum Airbnb, ByChoice, Booking etc. dar și ce beneficii aduc platformele social media, aflăm chiar în acest capitol. Prețurile, ofertele, pachetele promoționale dar și reducerile last-minute ne ajută să păstrăm un echilibru între profit și competitivitate.

Management Operațional

5

Organizarea este cheia succesului! Folosirea unui proces de check-in digitalizat, optimizarea rezervărilor și implementarea unor protocoale pentru curățenie sunt doar câteva dintre modurile prin care putem avea un management operațional eficient. În acest capitol o să abordăm câteva aspecte inclusiv integrarea unor soluții smart.

Servicii Clienți

6

Câștigă inima oaspeților tăi și oferă o experiență frumoasă! Comunicați eficient, rapid, gestionați reclamațiile și personalizați experiența oaspeților. Clienții mulțumiți revin și te recomandă mai departe.

Optimizare Randament

7

Bugetul tău este sub control! Urmărește performanța proprietății tale, învață să îți planifici cheltuielile și adaptează-te la perioadele dificile. O evidență financiară cât mai clară te ajută să crești profitul.

Strategie de Creștere

8

Pas cu pas, ne dezvoltăm! Optimizează gradul de ocupare, învață să reinvestești inteligent și poate să atragi și ceva fonduri externe. Oferta și experiențele locale fac șederea mai frumoasă și mai profitabilă.

Aspecte Legale

9

Reguli, reguli și iar... reguli! Obține certificatele necesare, află dacă te poate ajuta asigurarea de locuință, plătește toate taxele la timp și învață puțin despre ce înseamnă GDPR.